31%, כמעט אחד מכל שלושה נפגעים בעיר גבעתיים הוא רוכב אופנוע או קטנוע, כך עולה מדו"ח חדש שהכינו בעמותת אור ירוק. הדו"ח הופק במטרה לאמוד את היקפי הרוכבים הנפגעים בכל עיר מעל 50 אלף תושבים ואת חלקם במצבת כלל הנפגעים בעיר. מטרת הדו"ח היא להצביע על ערים "אדומות" שבהן יש לשפר את מערך הבטיחות עבור רוכבי האופנועים והקטנועים.
בעמותת אור ירוק בדקו את נתוני ההיפגעות בחמש השנים האחרונות (2015-2019) ובמקביל ניתחו את חלקם היחסי של רוכבי האופנועים והקטנועים שנפגעו בתאונות דרכים מכלל הנפגעים בתאונות דרכים בעיר באותן שנים.
אחרי גבעתיים (109 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים בחמש השנים האחרונות) ניצבת במקום השני תל אביב-יפו כאשר חלקם של הרוכבים שנפגעו בתאונות דרכים נאמד בשיעור של 27% מכלל הנפגעים בעיר (2,308 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים). רמת גן ניצבת במקום השלישי כאשר חלקם של הרוכבים שנפגעו בתאונות דרכים נאמד בשיעור של 26% מכלל הנפגעים בעיר (416 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים). חלקם של הרוכבים באילת בכלל הנפגעים בעיר נאמד ב-19% (77 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים). חולון (17%) סוגרות את חמשת הערים האדומות לרוכבי האופנועים והקטנועים בישראל (367 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים).
ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הסיכון של רוכבי האופנועים והקטנועים להיפגע בתאונות דרכים הוא גבוה מאוד בהשוואה לנהגי הרכב הפרטי. בשנים האחרונות נרשמת עליה חדה בשיעור רוכבים שנהרגו בתאונות דרכים, מגמה שהגיעה לשיאה השנה. מדד הערים "האדומות" מצביע על ערים שחייבות לשים דגש על שיפור התשתית עבור רוכבי האופנועים והקטנועים כמו צביעת מעברי חציה בצבע תיקני שלא גורם להחלקה, טיפול במוקדי הסיכון שבהם נפגעים הרוכבים ועוד פעולות נוספות שיצמצמו את היפגעותם הגבוהה של הרוכבים. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יכולים לקבל באדישות את נתוני ההיפגעות הגבוהים של רוכבי האופנועים והקטנועים ולכן יש להכין תכנית שמעודדת ערים וישובים לקחת אחריות ולפעול למען צמצום מספר הרוכבים הרבים שנפגעים. בשילוב זרועות של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים והרשויות המקומיות נוכל להציל את חיי הרוכב הבא".
Very easily this site will most likely irrefutably perhaps end up being popular including numerous weblogs individuals, in order to it's persistent content pieces or possibly views. https://j9korea.com/