top of page

אור ירוק,שחקני מכבי תל אביב ומותג ג'וני ווקר Johnnie Walker במסר חד משמעי:


מותג הוויסקי ג'וני ווקר Johnnie Walker, ומועדון הכדורגל מכבי תל אביב, חברו יחדיו במלחמה בנהיגה בשכרות ויצרו סרטון שנועד להעלות המודעות לסיכון שבנהיגה תחת השפעת אלכוהול. במסגרת הצילומים לסרטון ההסברתי התבקשו שחקני מכבי תל אביב בהם: אלי דסה, שרן ייני, דן גלזר ודור פרץ להרכיב משקפיים מיוחדים המדמים השפעה של צריכת אלכוהול מוגזמת ולנסות לבעוט בכדור ולבצע תרגילים פשוטים.


בסרטון ניתן לראות כי קל, זה לא היה, אך בהחלט מעביר היטב את המסר על ההשפעה הגופנית של שתיית אלכוהול מופרזת והחשיבות בהגדרת נהג תורן והימנעות מעלייה להגה אחרי ערב של שתייה. בהפקת הסרטון לקחה חלק גם עמותת "אור ירוק", שסייעה בהדרכה ובאספקת המשקפיים המיוחדים.


על פי נתוני "אור ירוק", אחד מכל שני נהגים (47%) מודה ששתה אלכוהול ונהג לפחות פעם אחת בשנה האחרונה.

בנוסף, מדו"ח שהכינה העמותה, המתבסס על נתוני הלמ"ס, במטרה לאמוד את היקף התופעה של נהיגה בשכרות, עולה כי:

• בכל יום בממוצע מתרחשת תאונה שאחד הנהגים בה נהג תחת השפעת אלכוהול - 360 תאונות בהשפעת אלכוהול מתרחשות בממוצע בכל שנה.

• בכל יום נפגעים קרוב לשני בני אדם בממוצע בתאונה שאחד הנהגים היה תחת השפעת אלכוהול - 684 בני אדם בממוצע נפגעים בכל שנה בתאונות אלכוהול.

• בכל שנה נהרגים בממוצע 18 בני אדם בתאונות אלכוהול - יותר מאדם אחד הרוג בכל חודש.


ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר: "נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא מעשה חסר אחריות המסכן לא רק את הנהג עצמו אלא גם את שאר משתמשי הדרך. האלכוהול משפיע כבר מהטיפה הראשונה ולכן אלכוהול ונהיגה פשוט לא הולכים ביחד. חשוב להעלות את המודעות בקרב הציבור לסכנות הרבות שבנהיגה בשכרות ואני מברך על שיתוף הפעולה החשוב שיכול להציל חיים. אני מאמין שהקמפיין המשותף יסייע בהעברת המסר החד משמעי שלנו – אם שותים לא נוהגים".


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page