top of page

עמותת אור ירוק ושיבא שומרים על הילדים: קיימו פעילות חווייתית בבטיחות בדרכים לילדי העובדים

עובדי מחלקת החינוך של עמותת אור ירוק קיימו בשבוע האחרון, פעילות חווייתית התנדבותית בנושא בטיחות בדרכים לילדי עובדי המערך הרפואי ב"מרכז הרפואי שיבא תל השומר".


מתחילת המלחמה נמצאים צוותי המערך הרפואי בכוננות מוגברת בבתי החולים, אליהם מתלווים הילדים. המרכז הרפואי שיבא תל השומר הקים בית ספר זמני לילדי המערך הרפואי כדי לייצר שגרת חיים לצד במלחמה.


עובדי עמותת אור ירוק הגיעו הבוקר אל מתחם הלימודים בבית החולים ופרסו בחצר מספר תחנות פעילות במטרה להעלות את המודעות לבטיחות בדרכים בקרב הילדים. לאורך שעות הבוקר הילדים התנסו במתחמי פעילות של רכיבה בטוחה על קורקינטים עם קסדה בין מכשולים, משחקי ריצפה גדולים, קליעה למטרה ומשחקי זיכרון – כולם בנושאי בטיחות בדרכים המותאמים לילדים.

כ-150 ילדים בכיתות א' -ו' לקחו חלק בפעילות החווייתית במטרה להעלות את המודעות לחציית כביש בטוחה, רכיבה עם קסדה, נסיעה בטוחה ברכב המשפחתי ועוד מגוון נושאים מרכזיים בעולמם של ילדים.


עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "מדינת ישראל נמצאת בראש המדינות המסוכנות לילדים בהיבטים של בטיחות בדרכים. כולנו חווים את הימים הקשים הללו ובצד הלימודים והרצון לנהל שגרת חיים לצד הלחימה חשוב מאוד להמשיך ולעלות את המודעות של הילדים לסכנות שהכביש מציב בפניהם. אני מודה לצוות בבית החולים שיבא שמבין את החשיבות של הצלת החיים לא רק בקרב הציבור אלא גם בקרב ילדי המערך הרפואי. אנו רואים חשיבות עליונה להמשיך ולתרום לחברה הישראלית בעיקר בימים אלה שבהם האחריות והערבות ההדדית כה חשובים".


Comments


bottom of page