top of page

אור ירוק: דוד סיני יחליף את אבי נאור ויכהן כיושב ראש העמותה


דוד סיני יכהן כיושב ראש עמותת אור ירוק במקומו של אבי נאור. סיני בעל ניסיון וידע רב בתחום הבטיחות בדרכים ושימש כמנכ"ל הראשון של עמותת אור ירוק והיה שותף להקמתה. מאז סיום תפקידו נמנה בהתנדבות על חברי מועצת המנהלים של עמותת אור ירוק ונשאר מעורב במאבק לצמצום תאונות הדרכים בישראל. במסגרת פעילותו ארוכת השנים, לקח חלק מרכזי בדו"ח וועדת שיינין, ביצירת התכנית הלאומית לבטיחות בדרכים ופעל למען הקמתה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.


בנוסף לכך, סיני פועל במשך שנים רבות למען החברה האזרחית בישראל. הוא כיהן ומכהן בתפקידי ניהול בכירים בארגונים ומוסדות שונים כגון: המועצה לתרבות ולאמנות, המועצה לקליטת העלייה, יד ושם ועוד שורה של ארגונים במגזר השלישי. בנוסף לכך, דוד סיני נמנה על חברי ההנהלה בגופים וארגונים רבים בתחומי התרבות, האמנות, החינוך והמורשת. דוד סיני, שירת במשך שנים רבות כאיש צוות אוויר במערך המסוקים של חיל האוויר סא"ל (מיל'). בנוסף לכך, סיני מומחה לטיפול במשברים במשפחה, חי עם רעייתו סיגל נטורופטית קלינית ואב לחמישה ילדים וחמש נכדות.

סיני יחליף כאמור את אבי נאור מייסד העמותה, אשר נענה לבקשתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי, ויכהן כיושב ראש הרלב"ד (בכפוף לאישור הממשלה).


דוד סיני, יושב ראש עמותת אור ירוק: "אני מודה לאבי נאור על פעילותו הענפה והברוכה למען החברה בישראל ומאחל לו בהצלחה במשימה הלאומית שלקח על כתפיו. אני שמח לשוב לעמותת אור ירוק ולעמוד בראשה. המאבק בתאונות הדרכים זורם בעורקיי במשך יותר משני עשורים ואני מאמין שמאבק חסר פשרות של הממשלה והחברה יכולים להוביל את ישראל להיות אחת המדינות המובילות בעולם בבטיחות בדרכים. אנחנו בסיומה של שנה קשה בדרכים אבל אני מאמין שניתן להציל את חייהם של רבים בכל שנה במאמץ משותף. ביחד עם העובדים והמתנדבים המסורים שלנו נמשיך להוות מצפן בטיחותי למדינה ולחזק את ערכי הבטיחות בקרב כל שכבות האוכלוסייה".


ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אני מברך את דוד סיני על חזרתו לעמותת אור ירוק. אני בטוח שכולנו נהנה מניסיונו רב השנים ומהידע העצום שרכש בתחום הבטיחות בדרכים. אתגרים רבים וגדולים עומדים בפנינו, בעיקר לאור שנת הכישלון שחווינו השנה, וביחד אני מאמין שניתן יהיה להצליח ולהחזיר את ישראל למסלול של ירידה קבועה במספר ההרוגים בכל שנה. אני מברך את אבי נאור בברכת הצלחה גדולה. אין לי ספק שכולנו נצא נשכרים כאשר אדם בעל ניסיון וידע כמו של אבי יעמוד בראש המאבק בתאונות הדרכים בישראל".


bottom of page